Metropolis'in yepyeni şarkısı Hapis'i dinlediniz mi?



Ankara'nın rock camiamıza kattığı köklü ekiplerden biri Metropolis. İlk albümleri Makine piyasaya çıkalı 10 yılı aşkın bir süre geçti. Bu süre zarfında önce grup solisti Ercüney Özdemir'le yollarını ayırdı. Ercüneyt, İstanbul'da müziğe devam etti, bir solo albüm yayımladı. Bir süre mola veren grupsa yeni bir solistle devam kararı alıp 2010'da Zamandan Ağır'ı kaydetti.

Makine'yle memleket rock tarihinde özel bir yere sahip olan grupta bir hareketlilik var şu günlerde.
Ercüneyt Özdemir'in tekrar Ankara'ya yerleşmeye karar vermesi bu hareketliliğin en büyük sebebi. Gruba geri dönen Ercüneyt'e Metropolis'te neler olup bittiğini ve yeni şarkı Hapis'i sordum, şöyle anlattı:

"Ankara'ya yerleşmeye karar verince eski grup arkadaşlarım Beni yeniden aralarında görmek istediklerini söylediler. Fazla düşünmeden kabul ettim. Provalarda sözü ve bestesi benim olan bu şarkıyı gündeme getirdim. Ankara'da Midas'ın Kulaklığı'nda kayda girdik. Mix'i ve videoyu da stüdyonun sahibi Erkan Tatoğlu yaptı.
Bir aradayken yaptığımız işlerin lezzetini, sahnede birlikte olmayı çok özlemişiz. Bu sefer daha olgunlaşmış bir Metropolis var. Ama enerjisi hala yüksek. Kaybettiğimiz yılları telafi etmeye uğraşıyoruz.
Niyetimiz yeni şarkılar yapıp, beklemeden, taze taze yayınlamak. Heyecanı kaçmadan, hazzı kaçmadan. Bizi pek tanımayan bir jenerasyon var. Gönlümüzden geçen bir arada olamadığımız yıllarda edindiğimiz tecrübe sayesinde bu yeni dinleyicilerle etkileşim kurabilmek."

Metropolis 2014



Yorumlar